مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

روزشمار زندگی نفس مامان و بابا

شانزده ماهگی مهرسا جووون

1395/3/8 13:59
نویسنده : S & H
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان و بابا

از این روزهات بگم  اول از همه این که من-من یاد گرفتی-همش می گی من من

این لباس کی هست من من

این موبایل منه۰۰۰۰

عینکه منه....

دوم هم این که ....چند وقته غذاتو میزارم جلوت خودت می خوری خیلی دوست دارم این کارهاتو

ولی......

کلی کثیف کاری می کنیمحبت

حالا عکساشو می زارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروشگاه اينترنتي
19 خرداد 95 12:48
به بـــــــه ، خيلي وبتون قشنگه سه تا جمله هس که بی برو برگرد تودفترخاطرات هر دهه شصتی میشه پیداش کرد: ۱. نمک در نمکدان شوری ندارد دل من طاقت دوری ندارد! ۲. اگردیدی جوانی بردرختی تکیه کرده بدان عاشق شده است و گریه کرده! ۳. گل سرخ و سفید و ارغوانی فراموشم نکن تامیتوانی!