مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

روزشمار زندگی نفس مامان و بابا

نفسم سه ماهگیت مبارک!

1394/2/8 14:24
نویسنده : S & H
235 بازدید
اشتراک گذاری

سه ماهگی ناز دونمماچ

سلام به دختر شیرین خودم که الان خوابهای خوب می بینه فداش

کوچولوی خواستنی من روز به روز بزرگتر می شه و البته شیرینتر....ماشاالله 

دخترم تو سه ماهگی خنده هات زیادتر شده تازه یاد گرفتی بگی اقا.وقتی می گی

اقا و می خندی خیلی ذوقت می کنم.خیلی باحاله فدات شم

وقتی پستونکت بیرون میاد که میام بزارم توی دهنت دستای منو محکم می گیری.

عاشق اویز گهوارت هستی و براش ذوق می کنی

دوست دارم مامانی انشاالله در پناه خدا همیشه سالم باشی

پسندها (2)

نظرات (1)

ساسان اس ام اس
19 اردیبهشت 94 15:04
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. «در ضمن کارت شارژ تلفن همراه هم برنده شو» من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان